INFORMACIÓ PRECONTRACTUAL SEGONS REIAL DECRET LEGISLATIU 1/2007, DE 16 DE NOVEMBRE, PEL QUAL S’APROVA EL TEXT REFÓS DE LA LLEI GENERAL PER A LA DEFENSA DELS CONSUMIDORS I USUARIS.
AGÈNCIA MINORISTA:
COLLAGE AND SWEET MOON TRAVEL SL – NIF B-67007542
C. JOVELLANOS, 66 – 08201 SABADELL (BARCELONA)
688984640
hola@collagetravel.cat
1.- Descripció del viatge
Destí/Destins: Indicats en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
Duració total del viatge: N.º de nits: Data d’ Inici Viatge:
Lloc de sortida: Hora de presentació: 3 hores abans de l’hora de sortida
Lloc de tornada del Viatge: Data final de Viatge:
Informació indicadaen el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
Noms Viatgers:
Indicats en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
Grup: x No □ Si Número aproximat……….
Número mínim de participants: 2
2.- Itinerari:
□ Segons el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
3.- Allotjaments: classificació i categoria:
DETALLAT EN LA CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
4.- Mitjans de transport:
DETALLAT EN LA CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
5.- Visites/Excursions incloses en el viatge combinat:
DETALLAT/ EN LA CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
6.- Preu del viatge : Import en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
Dipòsit a compte entregat. Import en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
Forma de pagament:
□ Al comptat a signatura contracte.
x Transferència a compte bancari IBAN indicada a la confirmació
□ Aplaçat: Calendari de Pagaments:
1º Data………… Import ………………. 2º Data……. Import………………….
□ Financiat: Condicions……………………………………………………
7.- Taxes: IMport Import indicat en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client
8.- Despeses de gestió:
a) per reserva incloses en el preu del viatge b) per modificación 50€ c) per cancel.lació 200€
9.- Despeses d’ anul.lació/cancel.lació: El 5 per cent del preu total del viatge contractat, si la resolució es produeix entre els dos mesos i quinze dies immediatament anteriors a la data prevista de realització del viatge; el 10 per cent si es produeix entre els quinze i tres dies anteriors, i el 25 per cent en el supòsit que l’ incompliment esmentat es produeixi en les 48 hores anteriors.
10.- Despeses adicionals:
a) Propines……………………………. Altres:……………………..
11.- Assegurances
□ D’ Assistència amb repatriació: □No □Si
Asseguradora (Nom i adreça: indicat en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client )
□ D’ Anul.lació: □ No □Si
Asseguradora (Nom i adreça:indicat en el document CONFIRMACIÓ DEL VIATGE enviat electrònicament al client )
□ Altres :………………………………………………..
12.- Documentació Administrativa i Vacunes: El client ha estat informat dels documents necessaris per a entrada, estada i sortida al lloc de destinació, i de trànsit, siguin majors o menors d’edat (visats, i autoritzacions), així com, si s’escau, de les vacunes necessàries, i de l’obligació de la seva obtenció i possessió prèviament a la sortida.
Davant la impossibilitat manifesta d’ assolir una informació actualitzada de tots i cadascun dels països, i dels requisits d’entrada/sortida/trànsit, que a més per la seva pròpia sobirania poden variar sense previ avís, per a cadascun dels nacionals de cada país, les parts acorden que el viatger acudirà al Ministeri d’Afers Exteriors d’Espanya, i/o al consolat/ambaixada del país de destinació i/o trànsit per verificar i obtenir la documentació de viatge (visats, autoritzacions, etc….) i sanitària necessària.
13.- Mobilitat reduïdes/Discapacitat:
□ Si – S’ ha d’ avisar els proveïdors de
……………………………………………………………………………..……
14.- Sol·licituds/Necessitats especials a confirmar
……………………………………………………………………………….
15.- Caducitat oferta. La present informació sobre l’oferta de viatge tindrà una vigència INDICADA EN LA PROPOSTA-PRESSUPOST DEL VIATGE enviat electrònicament, transcorreguts els quals sense haver realitzat el corresponent contracte de viatge combinat o confirmació dels serveis quedarà sense efecte.
16.- Modificació. La present oferta no es modificarà llevat que les parts contractants acordin expressament el contrari. L’ organitzador i, si s’ escau, el minorista, abans de la celebració del contracte de viatge combinat, comunicaran al viatger, de forma clara, comprensible i destacada, tots els canvis de la informació precontractual.
17.- Responsabilitat-. La combinació de serveis de viatge que se li ofereix és un viatge combinat en el sentit del text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat per Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, de conformitat amb la redacció del Reial decret llei 23/2018, de 21 de desembre, de transposició de la Directiva de Viatges Combinats i Serveis de Viatge Vinculats i la modificació en matèria de responsabilitat i altres aprovada en la Llei 4/2022, de 25 de febrer, de protecció dels consumidors i usuaris enfront de situacions de vulnerabilitat social i econòmica.
Per tant, el viatger gaudirà de tots els drets que s’apliquen en el marc de la UE als viatges combinats. Els organitzadors i els minoristes de viatges combinats respondran davant el viatger del correcte compliment dels serveis de viatge inclosos en el contracte en funció de les obligacions que els corresponguin pel seu àmbit de gestió del viatge combinat, amb independència que aquests serveis els hagin d’ executar ells mateixos o altres prestadors, segons el marcat en el paràgraf següent.:
□ L’ AGÈNCIA actua com a mera agència mediadora en la venda d’ un producte organitzat per la majorista a dalt indicada, per la qual cosa la seva tasca es limita a oferir la informació veraç, tramitar la reserva del producte a través de l’organitzador, emetre la documentació corresponent, tramitar, si s’ escau les queixes i reclamacions que rebi del consumidor, però no és responsable de les incidències esdegudes en destinació durant la prestació dels serveis de l’ organitzador.
□ L’ AGÈNCIA actua com a organitzadora del viatge combinat a dalt descrit pel que respon de forma solidària davant el viatger del correcte compliment dels serveis de viatge inclosos en el contracte, amb independència que aquests serveis els hagin d’ executar ells mateixos o altres prestadors. Qui respongui davant el viatger tindrà el dret de repetició davant l’ empresari al qual li sigui imputable l’ incompliment o compliment defectuós del contracte en funció del seu respectiu àmbit de gestió del viatge combinat.
18.- Protecció de Dades: En compliment del que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, i a la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPD-GDD), així com la normativa que fos d’ aplicació, si s’ escau, en el moment de la recollida de les seves dades personals., …………………………………………. li ha proporcionat la informació bàsica respecte del seu tractament. Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en (hipervincle a la política privacitat de l’agència) Igualment, l’informem que …………………………………………. és el Responsable del tractament de dades i que els recapta amb la finalitat principal de gestionar la seva sol·licitud, en base a l’aplicació de mesures precontractuals per a l’execució d’un futur contracte subscrit entre les parts. Vostè té dret a accedir, a rectificar, a limitar el tractament, a suprimir les seves dades i a sol·licitar la portabilitat de les seves dades, tal com s’explica en la informació addicional, mitjançant Hola@collagetravel.cat – c. Jovellanos, 66 08201 sabadell. En tot cas, vostè podrà presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades especialment quan no hagi obtingut satisfacció en l’exercici dels seus drets. L’ adreça de l’ Agència és C/ Jorge Juan 6, 28001, Madrid, i la seva pàgina web www.agpd.es.